بر حسب نمره دهی زیر صفر تا 20 بر اساس نظرات اینترنتی گروهی از همشهریان صومعه سرایی

قاسم خوش سیما

شرکت های تلفن همراه - همراه اول ، ایرانسل-نمره 19 (جز در ساعت های بسیار کوتاه مابقی ساعت ,   خدمات دهی مناسبی داشتند)

شرکت گاز-نمره 18 (با وجود فشار کم ،بسیاری از ساعات شبانه روز ،شبکه گاز متصل بود)

اداره برق -نمره 17 (قطع و وصل برق مقطعی اما قابل قبول بود)

اداره آب- نمره 16 (فشار آب کم، اما بسیاری از مناطق متصل بودند)

سپاه پاسداران- نمره15(دیر وارد عمل شدند در حالی که قبل از شروع برف میتوانستند در صحنه باشند)

اداره آرد و نان- نمره 14 (علمکرد ضعیفی داشتند)
راهنمایی و رانندگی- نمره 13(در ساعات ابتدایی برف 3.5 ساعت منتظر افسر تصادفات ماندیم اما خبری از آنها نشد)

استانداری- نمره12(صومعه سرا با بیشترین میزان بارش برف ، آخرین شهری بود که توسط استاندار سرکشی شد)

صدا و سیما،شبکه باران- نمره11 (مشکلات مردم را در بخش های غیر خبری رمانتیک میدیدند،اخبار کذب بعضی مسولین را بدون کنکاش منعکس میکردند و از ساختمان خود خارج نمی شدند)

راه و ترابری -نمره 10 (اول از همه یکی باید این ناوگان فرسوده و ناتوان را - قبل از بحران - ترمیم مینمود)

شهرداری- نمره9 (مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد)

وزارت کشور- نمره8 (خیلی دیر وارد گود شدند)

دهیاری ها و شوراهای اسلامی- نمره7 (به بلوغ مدیریت بحران ها نرسیده اند)

صدا و سیما ملی-نمره 6 (خیلی دیر وارد گود شدند)

بخش خصوصی- نمره5 (از آب گل آلود ماهی گرفت)

کمیته بحران استان- نمره4 (پر سر و صدا،کم قدرت)

بسیج- نمره3 (خیلی دیر وارد عمل شدند)

هواشناسی-نمره2 (عمق فاجعه را برای مردم و افکار عمومی تبیین نکرده بودند،کسی از حجم این توده پهناور جوی خبر نداشت)

کمیته بحران کشور- نمره 1(پر سر و صدا،کم قدرت)

njo های ملی و محلی- نمره0 (صفر)

اورژانس- نمره منفی 1(سایلنت)

محیط زیست-نمره منفی2 (خبری از قتل عام پرندگان برف گیر شده و یا غذا رسانی به آنها را نداشتند)

جهاد کشاورزی-نمره منفی 3 (توصیه های ایمنی قبل،حین و بعد از برف به اطلاع عموم مردم - جهت حفظ انواع درختان - رسانده نشد)

هلال احمر-نمره منفی4 (صدا و تصویرشان قطع میباشد،انتظار بیشتری میرفت)

بدیهی است این نظر سنجی و نمره دهی در مورد دستگاههای فعال بوده و بر اساس نظرات کاربران تهیه و  تنظیم شده است.