نمره دهی به خدمات انجام شده در برف بهمن ماه سال 92
بر حسب نمره دهی زیر صفر تا 20 بر اساس نظرات اینترنتی گروهی از همشهریان صومعه سرایی
شرکت گاز-نمره 18 (با وجود فشار کم ،بسیاری از ساعات شبانه روز ،شبکه گاز متصل بود)
اداره برق -نمره 17 (قطع و وصل برق مقطعی اما قابل قبول بود)
اداره آب- نمره 16 (فشار آب کم، اما بسیاری از مناطق متصل بودند)
سپاه پاسداران- نمره15(دیر وارد عمل شدند در حالی که قبل از شروع برف میتوانستند در صحنه باشند)
اداره آرد و نان- نمره 14 (علمکرد ضعیفی داشتند)
استانداری- نمره12(صومعه سرا با بیشترین میزان بارش برف ، آخرین شهری بود که توسط استاندار سرکشی شد)
صدا و سیما،شبکه باران- نمره11 (مشکلات مردم را در بخش های غیر خبری رمانتیک میدیدند،اخبار کذب بعضی مسولین را بدون کنکاش منعکس میکردند و از ساختمان خود خارج نمی شدند)
راه و ترابری -نمره 10 (اول از همه یکی باید این ناوگان فرسوده و ناتوان را - قبل از بحران - ترمیم مینمود)
شهرداری- نمره9 (مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد)
وزارت کشور- نمره8 (خیلی دیر وارد گود شدند)
دهیاری ها و شوراهای اسلامی- نمره7 (به بلوغ مدیریت بحران ها نرسیده اند)
صدا و سیما ملی-نمره 6 (خیلی دیر وارد گود شدند)
بخش خصوصی- نمره5 (از آب گل آلود ماهی گرفت)
کمیته بحران استان- نمره4 (پر سر و صدا،کم قدرت)
بسیج- نمره3 (خیلی دیر وارد عمل شدند)
هواشناسی-نمره2 (عمق فاجعه را برای مردم و افکار عمومی تبیین نکرده بودند،کسی از حجم این توده پهناور جوی خبر نداشت)
کمیته بحران کشور- نمره 1(پر سر و صدا،کم قدرت)
njo های ملی و محلی- نمره0 (صفر)
اورژانس- نمره منفی 1(سایلنت)
محیط زیست-نمره منفی2 (خبری از قتل عام پرندگان برف گیر شده و یا غذا رسانی به آنها را نداشتند)
جهاد کشاورزی-نمره منفی 3 (توصیه های ایمنی قبل،حین و بعد از برف به اطلاع عموم مردم - جهت حفظ انواع درختان - رسانده نشد)
هلال احمر-نمره منفی4 (صدا و تصویرشان قطع میباشد،انتظار بیشتری میرفت)
قاسم خوش سیما
شرکت های تلفن همراه - همراه اول ، ایرانسل-نمره 19 (جز در ساعت های بسیار کوتاه مابقی ساعت , خدمات دهی مناسبی داشتند)
شرکت گاز-نمره 18 (با وجود فشار کم ،بسیاری از ساعات شبانه روز ،شبکه گاز متصل بود)
اداره برق -نمره 17 (قطع و وصل برق مقطعی اما قابل قبول بود)
اداره آب- نمره 16 (فشار آب کم، اما بسیاری از مناطق متصل بودند)
سپاه پاسداران- نمره15(دیر وارد عمل شدند در حالی که قبل از شروع برف میتوانستند در صحنه باشند)
اداره آرد و نان- نمره 14 (علمکرد ضعیفی داشتند)
راهنمایی و رانندگی- نمره 13(در ساعات ابتدایی برف 3.5 ساعت منتظر افسر تصادفات ماندیم اما خبری از آنها نشد)
استانداری- نمره12(صومعه سرا با بیشترین میزان بارش برف ، آخرین شهری بود که توسط استاندار سرکشی شد)
صدا و سیما،شبکه باران- نمره11 (مشکلات مردم را در بخش های غیر خبری رمانتیک میدیدند،اخبار کذب بعضی مسولین را بدون کنکاش منعکس میکردند و از ساختمان خود خارج نمی شدند)
راه و ترابری -نمره 10 (اول از همه یکی باید این ناوگان فرسوده و ناتوان را - قبل از بحران - ترمیم مینمود)
شهرداری- نمره9 (مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد)
وزارت کشور- نمره8 (خیلی دیر وارد گود شدند)
دهیاری ها و شوراهای اسلامی- نمره7 (به بلوغ مدیریت بحران ها نرسیده اند)
صدا و سیما ملی-نمره 6 (خیلی دیر وارد گود شدند)
بخش خصوصی- نمره5 (از آب گل آلود ماهی گرفت)
کمیته بحران استان- نمره4 (پر سر و صدا،کم قدرت)
بسیج- نمره3 (خیلی دیر وارد عمل شدند)
هواشناسی-نمره2 (عمق فاجعه را برای مردم و افکار عمومی تبیین نکرده بودند،کسی از حجم این توده پهناور جوی خبر نداشت)
کمیته بحران کشور- نمره 1(پر سر و صدا،کم قدرت)
njo های ملی و محلی- نمره0 (صفر)
اورژانس- نمره منفی 1(سایلنت)
محیط زیست-نمره منفی2 (خبری از قتل عام پرندگان برف گیر شده و یا غذا رسانی به آنها را نداشتند)
جهاد کشاورزی-نمره منفی 3 (توصیه های ایمنی قبل،حین و بعد از برف به اطلاع عموم مردم - جهت حفظ انواع درختان - رسانده نشد)
هلال احمر-نمره منفی4 (صدا و تصویرشان قطع میباشد،انتظار بیشتری میرفت)
بدیهی است این نظر سنجی و نمره دهی در مورد دستگاههای فعال بوده و بر اساس نظرات کاربران تهیه و تنظیم شده است.
+ نوشته شده در پنجشنبه هفدهم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 14:18 توسط خوش سیما
|
برای قومی که با یک عطسه از هدف خود منصرف می شود پیشرفت فقط یک " توهم " است.